TNT, paketlerin ve paletli gönderilerin İngiltere, Fransa, Hollanda, Belçika, Lüksemburg, Almanya, Avusturya, İsviçre ve İtalya’ye gönderimlerinde avantaj sağlayan büyük bir pazarlama kampanyası başlatıyor. Bu kampanyayla KOBİ’lerin, Avrupa’nın bu önemli ticaret bölgesi ve ekonomi lokomotifinde büyümelerini sağlamak ve bölgeye ihracatlarını teşvik etmek hedefleniyor.

MaviBumerang

Bu haftadan itibaren TNT, 9 Bumerang ülkesine, 250 kiloya kadar olan ihracat gönderileri için %20 indirim sunacak. 9 Şubat’ta başlayan kampanya 3 ay devam edecek. Kampanya, zaman garantili havayolu ve karayolu ekspres gönderiler için geçerli olacak. TNT’nin mevcut müşterileri de “Mavi Bumerang” ülkelerinden birine ilk kez gönderi yapıyor olmaları durumunda kampanya indiriminden faydalanabilecek.

İsmi, İngiltere’den İtalya’ya uzanan, Avrupa’nın en yoğun ekonomi bölgesi için yapılan tanımlamadan gelen “Mavi Bumerang” kampanyasıyla TNT, Avrupa’nın en geniş ekspres pazarlarında satış lideri olmayı hedefliyor. Eurostat verilerine göre, Avrupa’ya ihraç edilen gönderilerin %70’inden fazlası “Mavi Bumerang”ı oluşturan ülkelere yapılıyor.

TNT Uluslararası Avrupa Genel Müdürü Ian Clough “TNT’nin bu kampanyası, KOBİ’lerin yurtiçi pazarlardan çok daha ötelere bakmalarını sağlayacak. TNT ile Avrupa’ya, özellikle de ‘Mavi Bumerang’ ülkelerine ihracat, daha cazip hale geldi” dedi.

“Mavi Bumerang” kampanyası, şirketin Outlook stratejisi altında TNT’nin Avrupa’daki son yatırımlarına ve hizmetlerde mükemmelliği yakalama temeline dayanıyor. Bunların arasında, Hanover ve Venedik’e başlatılan direkt uçuşlar, Almanya’daki hizmet ağının genişlemesi ve hâlen devam etmekte olan TNT’nin Avrupa aktarma noktaları ve depolarının modernizasyonu sayılabilir.